Envíos
El registro y el inicio de sesión son necesarios para enviar elementos en línea y para comprobar el estado de los envíos recientes. Ir a Iniciar sesión a una cuenta existente o Registrar una nueva cuenta.

Lista de comprobación para la preparación de envíos

Como parte del proceso de envío, los autores/as están obligados a comprobar que su envío cumpla todos los elementos que se muestran a continuación. Se devolverán a los autores/as aquellos envíos que no cumplan estas directrices.
  • El envío no ha sido publicado previamente ni se ha sometido a consideración por ninguna otra revista (o se ha proporcionado una explicación al respecto en los Comentarios al editor/a).
  • El archivo de envío está en formato con los procesadores de textos más usados para PCs
  • Siempre que sea posible, se proporcionan direcciones URL para las referencias.
  • El texto se adhiere a los requisitos estilísticos y biliográficos resumidos en las Directrices del autor/a, que aparecen en Acerca de la revista.
  • Si se envía a una sección evaluada por pares de la revista, deben seguirse las instrucciones en Asegurar una evaluación anónima.

Directrices para autores/as

1. Los artículos asoleyaos han tener como oxetivu esparder na sociedá los avances ya investigaciones científiques y teunolóxiques, emplegando pa ello la llingua asturiana y con una perspeutiva divulgadora que favoreza la comprensión de los temes per parte de los llectores interesaos nestos ámbitos.

2. Los trabayos han ser orixinales y tendrán un llargor máximu aproximáu de 20 fueyes (incluyendo semeyes, tables ya ilustraciones).

3. La llingua de la revista ye l'asturianu.

4.La Secretaría Téunica de la revista Ciencies encargarase de les correiciones ortográfiques, de puntuación o d'estulu de los trabayos que s'asoleyen, lo mesmo que de les traducciones o adautaciones acionaes si los trabayos nun tuvieren orixinalmente n'asturianu.

5. Cada artículo habrá inxertar, obligatoriamente, el título y el nome del autor, qu'axuntará también –si ye'l casu- la institución onde trabaya y el cargu, señes, teléfono y corréu electrónicu. Inxertaráse igualmente un "Resume" que reflexe les llinies xenerales de conteníu del trabayu, asina como un apartáu de "Pallabres-clave" con un máximu d'hasta cinco pallabres. El "Resume" y les "Pallabres-clave" apaecerán en tolos casos n'asturianu y n'inglés. El título conseñaráse también n'inglés.

6. Habrá unviase copia en papel y copia electrónica del orixinal presentáu. La copia electrónica mandaráse en formatu compatible colos procesadores de testos más al usu pa PCs. Los trabayos empobinaránse a: Ciencies, Cartafueyos Asturianos de Ciencia y Teunología, ACADEMIA DE LA LLINGUA ASTURIANA C/L'Águila 10 – 33003 Uviéu Apartáu 574 – 33080 Uviéu e-mail: alla@academiadelallingua.com

7. La presentación gráfica del trabayu siguirá les normes xenerales d'estilu que determine'l Conseyu de Redaición.

Declaración de privacidad

Los nombres y las direcciones de correo electrónico introducidos en esta revista se usarán exclusivamente para los fines establecidos en ella y no se proporcionarán a terceros o para su uso con otros fines.