Envíos
El registro y el inicio de sesión son necesarios para enviar elementos en línea y para comprobar el estado de los envíos recientes. Ir a Iniciar sesión a una cuenta existente o Registrar una nueva cuenta.

Lista de comprobación para la preparación de envíos

Como parte del proceso de envío, los autores/as están obligados a comprobar que su envío cumpla todos los elementos que se muestran a continuación. Se devolverán a los autores/as aquellos envíos que no cumplan estas directrices.
  • El envío no ha sido publicado previamente ni se ha sometido a consideración por ninguna otra revista (o se ha proporcionado una explicación al respecto en los Comentarios al editor/a).
  • El archivo de envío está en formato OpenOffice, Microsoft Word, RTF o WordPerfect.
  • Siempre que sea posible, se proporcionan direcciones URL para las referencias.
  • El texto tiene interlineado sencillo; 12 puntos de tamaño de fuente; se utiliza cursiva en lugar de subrayado (excepto en las direcciones URL); y todas las ilustraciones, figuras y tablas se encuentran colocadas en los lugares del texto apropiados, en vez de al final.
  • El texto se adhiere a los requisitos estilísticos y biliográficos resumidos en las Directrices del autor/a, que aparecen en Acerca de la revista.
  • Si se envía a una sección evaluada por pares de la revista, deben seguirse las instrucciones en Asegurar una evaluación anónima.

Directrices para autores/as

1.- Los trabayos, como norma xeneral, tendrán un llargor máximu de 25 fueyes (incluyendo tables ya ilustraciones).

2.- La llingua principal ye l’asturianu, pero podrán asoleyase trabayos escritos n’otres llingües.

3.- Enantes de la espublización, el Conseyu de Redaición unviará de forma anónima les propuestes d’artículos a dos revisores ayenos al citáu Conseyu, qu’informarán del valir científicu de los mesmos a Lletres Asturianes. Esta revisión ye condición necesaria pa la so aceutación definitiva y fadráse acordies col procesu denomáu «doble ciegu».

4.- Lletres Asturianes encargaráse de les correiciones ortográfiques, de puntuación o d’estilu de los trabayos que s’asoleyen. Los autores comprométense a correxir una prueba de testu.

5.- Cada artículu habrá inxertar, obligatoriamente, el títulu y el nome del autor, qu’axuntará con esti envís una tarxeta onde se comuniquen señes, teléfonu y/o corréu electrónicu. Inxertaráse igualmente un «Resume» d’unes 300 pallabres que reflexe les llinies xenerales de conteníu del trabayu, asina como un apartáu de «Pallabres-clave» con un máximu d’hasta cinco pallabres. El «Resume» y les «Pallabres-clave» apaecerán en tolos casos n’asturianu y n’inglés. El títulu conseñaráse tamién n’inglés.

6.- La presentación gráfica del trabayu siguirá les normes xenerales d’estilu que se conseñen darréu:

- El títulu marcaráse con lletra negrina, cuerpu 14; con mayúscula namái al entamu la frase.

- El corpus principal del testu dirá en lletra redonda, blanca, cuerpu 12, interlliniáu cenciellu.

- Los subtítulos o encabezamientos marcaránse con lletra versalina negrina, cursiva negrina y cursiva blanca, etc. según proceda; con mayúscula namái al entamu.

- Dientro’l testu les pallabres que quieran destacase marcaránse en lletra cursiva ensin emplegar nunca lletres mayúscules. Les cites testuales conseñaránse, si son curties, dientro’l testu «ente comines»; y ensin comines, en parágrafu aparte, sangraes y en lletra de cuerpu 11 si son llargues.

- Los étimos marcaránse con lletra versalina. Les trescripciones fonétiques y fonolóxiques conseñaránse preferiblemente acordies col sistema del AFI (IPA).

- Los mapes, esquemes o cuadros, en formatu editable o con una resolución mínima de 300 ppp si tán en formatu imaxe, afayaránse no posible al estilu xeneral encamentáu pal testu principal. Habrán dir inxertaos nel llugar que-yos correspuenda dientro’l testu o señalaráse amañosamente ónde han dir asitiaos.

- Pa les notes a pie de páxina siguiránse estes mesmes indicaciones.

- Les cites dientro’l testu y les referencies bibliográfiques fadránse acordies coles normes afitaes pola apa na so 7ª edición.

- El llistáu de referencies bibliográfiques que s’asitiará a lo cabero’l trabayu dirá en lletra de cuerpu 9, con sangría francesa de 0,6 cm. 

7.- Habrá unviase copia electrónica del orixinal presentáu en formatu compatible colos procesadores de testos más al usu. Los trabayos empobinaránse a:

 Lletres Asturianes

Academia de la Llingua Asturiana

C/ L’Águila 10 – 33003 Uviéu

Apartáu 574 – 33080 Uviéu

publicaciones@academiadelallingua.com

Declaración de privacidad

Los nomes y los emails inxertos nesta revista usaránse esclusivamente pa los fines afitaos nella y nun se darán a terceros nin s’usarán con otros oxetivos.