Vol. 31 No. 1 (2019)
REUNIDO
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Referees
Submissions
Evaluation
Good Practices of Gender
Guidance on the use of Generative AI
Fees
Open Access Policy
Privacy Statement
Contact
PUBLICATION ETHICS
INDEXING
ESTADÍSTICA EDITORIAL
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Vol. 31 No. 1 (2019)
Published October 9, 2019
https://doi.org/10.17811/msg.31.1.2019
Número completo
José Manuel Azorín-Delegido, Mª del Mar Bernabé Villodre
1-8
Musicogramas para la interculturalidad: ¿Estamos preparados en Educación Primaria? / Musicograms for interculturality: are we prepared in primary education?
PDF (Español (España))
Esperanza Bausela Herreras
9-16
¿Qué papel tiene la asistencia a Educación Infantil en la predicción del rendimiento matemático en PISA? / What is the role of child education assistance in predicting mathematical performance in PISA?
PDF (Español (España))
Raúl Calixto Flores
17-24
Estudio exploratorio de las competencias investigativas de los futuros docentes de Educación Primaria / Exploratory study of the investigative competences of the future teachers of Primary Education
PDF (Español (España))
Francisco Manuel Morales Rodríguez, José Miguel Giménez Lozano
25-30
Relación entre el curso académico y los niveles de autoeficacia general percibida en universitarios / Relationship between the course year and the levels of perceived self-efficacy in undergraduate students
PDF (Español (España))
Ignacio Fernández Sarasola
31-37
El género de superhéroes como herramienta docente en las ciencias jurídicas / Superhero genre as learning tool in legal studies
PDF (Español (España))
José Luis San Fabian Maroto
38
Reseña del libro: Inclusión educativa y aprendizaje cooperativo
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here