Vol. 34 (2022)
VOL 34, (2022)

Sección General

José María Rozada Martínez
1-7
Little pedagogy. An autobiographical account / essay
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Gabriel Parra-Nieto, Borja del Castillo Encinar
9-16
A school for all. The educational legacy of the Second Spanish Republic
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Elena Blanco , Español Español, Español Español, Español Español
17-23
University dropout and resilience in new students
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Salvador Alberola, ES ES, Jose Manuel Tomás
25-31
Importance of social support in the academic satisfaction of a sample of students of the University of Valencia during the COVID-19 confinement. Mediating effect of academic engagement
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Elena Peces, Raquel M. Guevara Ingelmo, Luz María Fernández Mateos, José E. Moral-García
33-44
Importance of emotional education inside families: proposal of a parental program for families with adolescent sons and daughters
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Lucía Rodríguez Olay
45-52
An Analysis of Primary School Teachers' Knowledge of Gender Perspectives in Children's and Young Adults’ Literature
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Isabel Hevia Artime, María Montes García
53-59
The migratory process analyzed through children's narratives: a qualitative study
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Elisa Povedano Marrugat
61-67
CCo-learning, intercultural communication and blended learning during Covid-19: experience and practice of teaching heritage tourism
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))

Reseña de libro

Irene Galán Ríos
69-70
NA
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))